Kostenbesparing als succesfactor

Bij veel ondernemingen is de laatste jaren het inkoopaandeel behoorlijk gestegen in relatie tot de verkoopomzet. Bedrijven richten zich in toenemende mate op de kernactiviteiten en besteden niet kernactiviteiten uit aan externe partijen. Het belang van de inkoopfunctie neemt hierdoor toe, het uiteindelijke bedrijfsresultaat van de organisatie wordt voor een substantieel deel bepaald door de kracht van inkoop.

Het is vaak lastig om het bedrijfsresultaat te verbeteren door meer omzetvolume te behalen. Relatief eenvoudiger is het te besparen op uw inkoopkosten. Een geringe reductie op de inkoopkosten kan al zorgen voor een concurrentievoordeel en bijdragen aan een verbetering van het rendement van uw onderneming.

Wij bieden u ondersteuning met een voor úw organisatie op maat gemaakt kostenreductieprogramma met bewezen resultaten. Hierdoor kunnen zelfs op korte termijn behoorlijke besparingen op uw jaarlijks inkoopbudget gerealiseerd worden.

Wilt u vrijblijvend een gesprek met ons aan gaan? Dan kunt u contact opnemen via het contactformulier.